Osona RED PASSION BERRIES- GERDS DE VILADRAU

  • Distintiu qualitat-1
  • Acreditacio proximitat
  • Carnet Jove
  • Mercats Barcelona
  • Descripció

    Som en Jordi i la Cristina. Tenim una petita explotació de gerds ecològics i altres fruits a Viladrau, dins el PN del Montseny.
    Estem molt compromesos amb la cura del nostre magnífic entorn, per això utilitzem tècniques de maneig basades en l'agricultura ecològica i regenerativa. El nostre cultiu és permanent, no disposem d'hivernacles, així doncs oferim el fruit quan és temporada. Tot això fa que el gust dels fruits sigui molt especial i diferent del que trobem habitualment als mercats.
    Disposem d'un petit obrador al mateix poble de Viladrau, on transformem artesanalment els nostres productes, evitant així el malbaratament del fruit i oferint alhora un producte de gran qualitat. El nostre principal elaborat és la melmelada, però també en fem d'altres que varien segons l'època de l'any.

    Logotip RED PASSION BERRIES- GERDS DE VILADRAU

    Pagesos/Responsable

    CRISTINA I JORDI

  • Horaris d’obertura al públic

    No disposem d\\\\\\\'horari específic. Consultar sempre

  • Adreça

    Mas el Pujol de Muntanya
    Viladrau, Osona, Catalunya Central

    Com arribar-hi

    Travessar el poble de Viladrau direcció camí del Castanyer de les Nou Branques. Agafar el camí i seguir-lo fins al Mas del Pujol de Muntanya.

Aprofita i visita també

BETARA

Som una eco-granja-escola amb 400 ovelles ecològiques de les quals n'obtenim la llet per a elaborar els nostres formatges. Si ens veniu a veure, podreu visitar tant la granja com la formatgeria Betara a Perafita.

Veure el video

Ho organitza

Hi col·labora

.

Начинайте играть на официальном сайте казино (Вавада) и выигрывайте большие призы в 5000 слотах.