Alt Penedès Experiència silvestre
Horari
10:00 - 13:00 Dimarts-diumenge
Preu de l'activitat
390€ (grup de fins a 15 pax)
En què consisteix?
Experiències per a recordar-nos que SOM natura, per a conèixer-la millor en la seva forma silvestre de cara a poder cuidar-la (que és del tot sinònim a cuidar-nos) millor.
Una de les millors maneres per a prendre consciència dels reptes climàtics i de biodiversitat a què ens encarem: sortint de les pantalles i de l’asfalt, i veient els efectes d’aquests fenòmens en l’entorn rural, per a inspirar-nos, simultàniament, en la resiliència de tot allò silvestre que germina, s’espiga i arrela sempre amb l’esperança contagiosa de poder fer les coses millor. Una sortida etnobotànica (per identificar plantes silvestres comestibles, medicinals i nutritives), un taller de cuina silvestre amb ingredients locals i de temporada, i degustació al porxo d'una masia penedesenca amb vista al Mont-Pedrós.
Adreça
La Mata Nova, 13
Penedès, Font-rubí, Alt Penedès
Com arribar-hi
A 1 h de Barcelona i Tarragona, passant per Vilafranca del Penedès i prenent BV-2127 fins Guardiola de Font-Rubí i, allà, la BP-2126 direcció Font-Rubí, fins aproximadament la urbanització de Can Castellví i, a la dreta, prenent un camí de terra tot seguint la ubicació "Arrels Voladores" exacta que està al Google Maps (a més, tots els participants reben instruccions detallades la setmana abans de l'activitat). També es pot accedir des de Lleida, Igualada, acabant per la C-15 fins Sabanell, seguint a Guardiola de Font-Rubí i continuant amb les instruccions anteriors.
Recomanem la confirmació dels horaris i condicions de les visites i activitats amb l’explotació.