-
Descripció
L'Agrícola de Godall es troba a la petita localitat de Godall (Montsià) i es dedica a la producció d'oli de gran qualitat.
Integrada dintre de la DOP Baix Ebre-Montsià, gestiona també les oliveres mil·lenàries dels seus socis amb la qual s'extreu l'oli Lacrima Olea Mil·lenària. Així mateix, com a activitat turística, la Cooperativa fa una visita a les oliveres mil·lenàries, on es pot gaudir de visitar l'olivera premiada com la millor olivera mil·lenària d'Espanya el 2021 (premi AEMO), i també una visita i explicació del funcionament del molí d'oli, i on per acabar es realitza un tast dels olis del nostre territori.Pagesos/Responsable
Bruno
-
Adreça
Plaça de la cooperativa,s/n
Godall, Montsià, Terres de l'EbreCom arribar-hi
Direcció a godall per la TV-3313 a l'esquerra, un km abans d'arribar a la població es veu el cartell de la Cooperativa de Godall-Molí d'oli.
Aprofita i visita també
MOLÍ DE LA CREU
El Molí de la Creu és on la família Porta i Ferré transformem les olives collides als nostres camps, en oli d'oliva. Garantim la qualitat del producte, des del conreu de les oliveres fins que arriba a les vostres mans. Elaborarem olis característics i excepcionals a partir de les varietats locals: Morruda, Farga, Sevillenca i Marfil. Però, el que ens fa sentir més satisfets és el Vilar Mil·lenari, el primer Oli d'Oliveres Mil·lenàries de Catalunya. Un producte excepcional.