-
Descripció
Mas Blanch i Jové és un petit celler on s'elaboren 60.000 ampolles d'un vi únic, elegant i amb personalitat. Les nostres vinyes, totes ecològics, estan situades a la DO Costers del Segre, a la frontera amb la comarca del Priorat, a més de 700 m. Tota la verema és manual i seleccionada. Gràcies al nostre gran amic Guinovart, el celler vincula terra i art. Ell va imaginar La Vinya dels Artistes, una sala d'exposició a l'aire lliure on els ceps creixen entre obres d'art i escultures.
Pagesos/Responsable
Raúl Moragues, Joan Jové, Sara Jové, Marc Bundó
-
Horaris d’obertura al públic
Caps de setmana de 10am a 2pm
-
Adreça
Polígon 9, Parcel·la 129, Paratge Llinars
Ponent, Pobla de Cérvoles, la, GarriguesCom arribar-hi
A l'arribar a La Pobla de Cérvoles des del Vilosell, trobareu un cartell indicador. El celler està a un camí rural a 1' en cotxe.
Aprofita i visita també
Molí dels Torms SL
El Molí dels Torms és el somni de dues famílies que arriben al món de l’oli per camins diferents, però que a partir del 2005 treballen plegats amb un ideari comú: Elaborar un oli d’oliva verge extra ecològic d’altíssima qualitat, reconegut pel seu valor organolèptic, fruit del respecte per la natura i per aquells que l’han de gaudir. La filosofia del Molí dels Torms és la qualitat i el respecte i s’aplica en qualsevol de les màquines i dels processos que permeten l’obtenció de l’oli Olicatessen. Destacar que aquest any romandrem tancats tant dissabte com diumenge a la tarda.