Baix Ebre FRUITA, MEL I OLI VALLESPÍ
-
Descripció
Empresa pagesa de tradició familiar que cultiva gran varietat de productes des dels cítrics (mandarines i taronges) i ametlles, fins a fruita dolça (préssecs i cireres). També es dedica a l’elaboració d’oli d’oliva verge extra amb molí d'oli propi i més recentment de vi (varietats garnatxa i cabernet s.).
Fa 30 anys que també som apicultors amb varietats de mel de romer, farigola, taronger i mil flors.
Tota la producció és de collita pròpia i es pot degustar a la nostra botiga.
https://vallespifruitamelioli.com/
http://www.gastroteca.cat/ca/fitxa-oncomprar/mel-i-fruita-vallespi/Pagesos/Responsable
José M. Vallespí Salvadó
-
Adreça
Marcel·lí Domingo, 36
Benifallet, Baix Ebre, Terres de l'EbreCom arribar-hi
Benifallet està situat a l'esquerra de riu Ebre, entre Móra la Nova i Tortosa, al costat de l'Eix de l'Ebre, carretera C-12. També es pot accedir des del Perelló (AP-7, N-340) per la carretera TV-3022 fins a la C-12 a Rasquera.
Aprofita i visita també
ECOMINGO
Som una empresa familiar agrària que conrea diferents cultius, principalment oliveres centenàries de varietats tradicionals de la zona (sevillenca, morruda i farga) i diverses varietats de cítrics (taronges, mandarines, llimones i arange) en cultiu ecològic i donats d'alta al CCPAE i acreditats en Venda de Proximitat. També estem dins la marca reserva de la biosfera de les Terres de l'Ebre.